parnianparnian، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
بیلینکی شدنمبیلینکی شدنم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
lisalisa، تا این لحظه: 27 سال و 30 روز سن داره
jenniejennie، تا این لحظه: 28 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
jisoojisoo، تا این لحظه: 29 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
roserose، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قصه های پرنیان ، غنچه دیگری از زندگی ما

میخواهم داستان های زندگی ام را تعریف بکنم 👩🏻

آغازی نو

1397/10/26 15:12
163 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیان من ! روی سخنم در  اولین پست این وبلاگ ، با خودته .

راستش یه توضیحاتی بدم و یه ببخشیدهایی بگم .

اول میگم ببخشید که اینقدر دیر این وبلاگ را برات باز کردم .

خوشگل مامان ! خیلی سرم شلوغ پلوغ بود . بعد دنیا اومدنت با یک تحول جدید در زندگی روبرو شدم که

باید همه عشق مادری را مساوی تقسیم می کردم و از اونجا که بار اولم بود  ،گیج و منگ شدم و کلی از خیلی چیزها دور شدم و

به شماها نزدیک .

می دونی که عشق مامان و بابا هستی .

خیلی دوست داررم عزیز دلم ! محبتمحبتمحبت

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)