parnianparnian، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
بیلینکی شدنمبیلینکی شدنم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
lisalisa، تا این لحظه: 27 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
jenniejennie، تا این لحظه: 28 سال و 4 ماه سن داره
jisoojisoo، تا این لحظه: 29 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
roserose، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

قصه های پرنیان ، غنچه دیگری از زندگی ما

میخواهم داستان های زندگی ام را تعریف بکنم 👩🏻

مدرسه

1400/12/1 10:38
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ببخشید دیر شد درس مشق زیاد بود و خواهد بود و اجازه نميدهد بنویسم .

میدونید ریاضی ، فارسی و علوم خیلی مشق هایشان سنگینه .

ولی خوشبختانه هنر ، انجمن هنر ، کامپیوتر ، دینی ، قرآن ، مهارت های زندگی ، اجتماعی و زبان مشق هایشان سبک است خدارشکر .

ولی در همین حین  کار پیانو خیلی سنگینه . 

ولی آرامش بخشه !!!! ميدونيد من سطحی  هستم که خیلی درس های پیانو سنگینه  یعنی هم بايد بخوانم و هم بزنم و هم نمایش نامه بنویسم برای 40 تا اهنگ .

همين .

برایه عید هیجان دارم شما هم داريد ؟

من بخاطره اینکه مدرسه  2 هفته تعطیل هست 😂

اره ديگه داره سال 1400 هم تمام میشود .

خوبه یا نه بده ؟ 

خداحافظ تا سال جدید . 

اهان راستی من چند تا عکس ارامش بخش دارم سال دیگه ميزارم یعنی 1 ماه ديگه یییییییییووووووووووهههههووووووو

الان دیگه واقا خداحافظ👏

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)