parnianparnian، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
بیلینکی شدنمبیلینکی شدنم، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
lisalisa، تا این لحظه: 27 سال و 3 روز سن داره
jenniejennie، تا این لحظه: 28 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
jisoojisoo، تا این لحظه: 29 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
roserose، تا این لحظه: 27 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

قصه های پرنیان ، غنچه دیگری از زندگی ما

میخواهم داستان های زندگی ام را تعریف بکنم 👩🏻

تابستان

1401/5/8 11:23
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

چطورید ؟ 

میگم 1 ماه مونده تا تابستان تمام بشه شما امسال چندم میرید ؟ 

من که خودم پنجم میرم شما چی  واقعا مشتاقم بدونم !

بنویسید✌🏻🤞🏻

اره دیگه میریم پنچم میگم شما تاحالا از مدرسه متنفر شدید ؟ 

وقتی شما بنویسید منم مینویسم ok ؟

امیدوارم بگید ok و بنویسید جواب سوالم را .

اره این پست زود تمام شد اما دفعه ی بعدی برای پاییزه فکر کنم دقیقا نمیدونم نه فکر کنم تو شهریور بنویسم .

فعلا تا شهریور البته تا شهریور  فعلا نمیشه پس باید بگم خداحافظ  👋🏻👋🏻👋🏻

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سایهسایه
8 مرداد 01 13:46
آره .. وقتی کلاس پنجم بودم بخاطر همکلاسی های بدم ولی خدا کمکم کرد از همشون بالاتر شدم