parnianparnian، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
بیلینکی شدنمبیلینکی شدنم، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
lisalisa، تا این لحظه: 27 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره
jenniejennie، تا این لحظه: 28 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
jisoojisoo، تا این لحظه: 29 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
roserose، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

قصه های پرنیان ، غنچه دیگری از زندگی ما

میخواهم داستان های زندگی ام را تعریف بکنم 👩🏻

سلام من پرنیان فطروسی هستم

1400/8/21 21:10
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من پرنیان فطروسی هستم حتما برادرم یعنی کیان فطروسی را می شناسید من خواهرشم .

من 9 سالم است من سال 1391 به دنیا آمدم  نميدونم مامانم اینا رو گفته یا نه اما میخواستم بگویم .

کیان از من دو سال بزرگ تر است .

من چهارم  دبستان هستم اگر راستش را بگم سخت نیست اما راحت هم نیست فقط حجمش زیاد است .

من در تير به دنیا آمده ام .

اگر حساب کنید آدم 9 ساله سوم است اما چون من نیمه اولی هستم اینطوری است 😊

آهان  ! راستش چون کلاس داشتم دیر شروع کردم  😔

خداحافظ 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)